Hunger

Jobbig dag, eller kväll....känner mig deppig för att jag vill bara äta äta äta. Hungrig som en varg fast jag ätit middag. Usch dom här dagarna är skitjobbiga, hur jobbar man bort dom. Fast man har ätit så skulle man kunna äta dubbelt så mycket till. Jag är otålig, vill se och känna resultat snabbt! Känna den där sporren att "fan det funkar och jag känner mig nöjd med mig själv, eller iallafall nöjdare....på + sidan liksom!

Imorgon ska jag väga mig på vv, andra veckan, jag blir besviken om det inte blir ett -
Jag håller koll på allt jag äter och skriver upp i checklistan

Imorgon ska jag klippa mig och färga håret. KUL! Har längtat till den här dagen!

Nu måste jag gå och lägga mig innan jag går loss på skafferiet.....tänk om jag vaknar och allt är en dröm! Jag är ju egentligen smal och skitsnygg, inuti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0