Biggest....

loser är en riktig motivationshöjare! Man blir ju jättepeppad över deras framgångar och kämparglöd! Ska bli jättespännande med finalen. Fast den stora utmaningen är ju att klara samma sak på hemmaplan som jag har en dröm att göra. 

Ett BMI på 44 är ju inte direkt något att skryta över....
Inte heller högt blodtryck....
Kronisk inflammation i en hälsena...
Knän som krasar ljudligt när jag går i trappa...

Jag skulle också vilja bli instängd på ett slott i två månader med personlig tränare, gym och dietister och dessutom likasinnade som peppar varandra och förstår sig på vad man går igenom....

Snälla lås in mig!!!! Fast utan tv kamera....

Jag har cyklat i 15 min idag och det börjar gå riktigt bra. Nu tänkte jag gå ut med hunden i kylan....inte så lockande, jäklar vad kallt det är nu! Men vad skönt det är när man märker att det går framåt med konditionen.
Hoppas jag kan komma iväg på vv denna vecka för att få lite motivation därifrån.

Dagens toppen!

Att barnen faktiskt var pigga imorse, en bra start för oss alla!

Botten!

Att mitt jobb inte känns så lattjo.


Kram J

Kommentarer
Postat av: Anna

håller fullständigt med!! Lås in mig oxå!! :) ha en bra dag!

2010-11-09 @ 09:57:58
URL: http://annaspoints.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0