konflikter!

En treåring och en fyraåring kan lätt göra att man tappar humöret......har precis haft ett dunderbråk med fyraåringen. Hmmm underbart sätt att starta dagen!

Ont i magen fick jag nu också...har märkt att jag lätt får det när jag blir stressad. Åt väl inte så jättebra igår kväll heller. Var ensam för mannen var på annat håll och då tycker jag synd om mig själv....glass...potatiskrokar....och lite till...

Fast jag har försökt att få mer fokus på träningen istället på maten. Tänkte att om jag får fart på flåset i första hand så kanske motivationen kommer smygande av bara farten ;)

Har faktiskt kommit igång med cyklingen och lite mera promenader. Känner att det har släppt lite med cyklingen, har kommit över första spärren så det går bättre nu.

Dagens botten

Gräl med barnen

Dagens Toppen!

En blå himmel! Kan kanske bli en skön promenad.

J




Kommentarer
Postat av: Anna

Hej Jenni! Så roligt att du lämnade en kommentar hos mig, för då hittade ju jag hit! :) Vill gärna följa med på din resa! VI klarar det här, eller hur?! Hoppas vi snart "hörs" igen!!? Kram på dig

2010-11-08 @ 13:38:46
URL: http://annaspoints.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0