Magen!

Jag har en känslig mage,har haft lite magkatarr, käkat magtabletter från och till och gjort en härlig gastroskopi en gång. Magen brukar säga ifrån när det blir för mycket mat och speciellt fet mat, då fick jag ont i magen. Jag tycker nu att det har blivit bättre har ej behövt äta så mkt magtabletter längre.

Nu har det dock hänt något. Vid två tillfällen efter helger med mkt mat och kalas har jag fått två akuta MAGRAS.  En natt efter ett restaurangbesök bodde jag på toan och nu sist klarade jag natten men höll på halva dagen istället. Får ont i magen, magknip och tokdiarre, mår illa och känns lite allmänt som man ska dö!

Jäklar vad jobbigt det är. Jag har varit hemma i två dagar nu och är inte helt bra i magen, är öm och liksom uppblåst. Har käkat skonkost och ej ätit så mycket.

Det blir till att tänka sig för vad man stoppar i munnen, det är väl i och för sig bra men det känns ju jättejobbigt att jag ska bli sjuk av det.

Dagens toppen!

Har skaffat ny kort frilla, har inte vågat tidigare, men var så trött på mig själv.

Botten!

Magen....


Kram J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0