Snö!

Ja jäklar vad det har snöat och vad halt det blev på en gång när dom plogade. Höll på att dra i backen när jag gick till jobbet i morse.

Storskruttan blev sjuk igår med feber och en spya över matbordet så pappan var hemma med barnen idag. Ungar piggar ju på sig rätt så snart och idag var hon pigg och lekte som vanligt, inga sjukdomstecken alls nu....hmm det är så svårt att veta ibland om man ska vara hemma.

Idag ska jag upp på cykeln, blev inget igår. Jag tycker mig kunna ana att byxorna på jobbet faktiskt passar bättre. Det var längesedan de gick att knäppa. Det är mitt första mål, att jag ska kunna känna mig riktigt bekväm i mina arbetskläder!

Blir ingen vägning imorgon på vv. jag ger mig inte iväg med bilen med sommardäck, tråkigt men spelar egentligen inte så jätte stor roll känns det som.
Jag har lite svårt att komma igång med maten men som jag har sagt tidigare så fokuserar jag mera på att få igång kondisen lite.

Dagens toppen!

Det blir ju faktiskt lite ljusare ute med snö

Botten

Väglaget och sommardäcken

Kram Jenni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0