Det går åt rätt håll

Har varit på kbt kursen idag och idag var det jättebra. Bra samtal och fler som öppnade sig mera och snacket kom igång. Gav mycket. Sedan så hade jag ju gått ner ivikt också trots kalas och godsaker. Minus 1.5 kg!!! Inte dåligt va! Skitnöjd :o)
Det börjar nog närma sig 10 kg nu, har inte riktigt koll då jag har ursprungsvägningen på vv och har inte varit där på några veckor nu. Hoppas att jag nått 10 % när jag kommer dit.
Dom sakerna som är så skönt med att ha gått ner så här långt är:
Kläderna, har gått ner en storlek.
Mitt positiva tänkande.
Är gladare.
Orkar mer av allt, hemma och på jobbet.
Bättre kondition och kroppen känns starkare.
Krama varandra!
gonatt!

Kommentarer
Postat av: Anna

Härligt tjejen!!! kram

2011-04-25 @ 22:31:58
URL: http://annaspoints.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0