Födelsedag!

Uj vad gammal jag börjar bli.
Födelsedagen har varit väldigt bra och när jag skulle prova stavarna jag fick i morse konstaterade Tuva att jag nog måste vara jättegammal för det är ju bara tanter som har stavar...
Presenterna har gått i hälsans tecken. Stegräknare, stavar, massage på torsdag kl 18, hemlig mysdag med familjen på fredag, presentkort på kappahl, blommor och igår fick jag vin och cider till middagen med vännerna.
Jättebra presenter! I morse var jag tom lite tung i huvet....
Feelgood stämning i dagarna två, och som fortsätter i veckan!!!!
Lite för mycket gott har nog (ganska sannorlikt) intagits i helgen, men det gör inte något för jag har fortsatt ett bra tänk, och positiva vibbar. Förut skulle jag ha tänkt att jag pajat allt och fortsatt äta men det gör jag inte nu! :o)
Vi åt en sallad till premiärgrillningen idag så maten var det inte fel på iallafall.
Ikväll är det ju AFRO! Då skuttar jag bort lite av överflödet!
Kram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0