Att det ska vara så svårt...

Bara för att det har varit undantag denna vecka så har jag det skitjobbigt att komma igen med pointsräkningen igen. Varför ska det alltid vara så, så fort jag bryter så har jag så jäkla svårt att återvända till det sunda. Vilket skit! känner mig nere pga detta och då tycker jag synd om mig själv....och vad händer med mig då...jo jag tröstäter!!! Fan vilken svag människa man är!
Ska ta mig i kragen och motionscykla lite nu.
På tisdag komer jag att börja en ny kurs om viktminskning och kognitiv beteendeterapi. En grupp på 8 människor som förhoppningsvis ska lära sig att ha sunda tankar om mat och sin kropp. Jag tycker det ska bli jättspännande och hoppas det är en bra grupp.
Nu var det den där cykeln...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0