Födelsedagar!

Uj uj vad det ska ätas när det är födelsedag och jag har ju så svårt att låta bli, varför kan man inte bara sluta nån gång?
Mannen fyller i morgon så vi hade kalas för honom igår med goda vänner. Vi testade lammfärsbiffar, var faktiskt jättegott. Har aldrig ätit det men det smakade mer...
Sen blev det efterrätt och hade då gjort en margängtårta ur vv kokboken grytor och gratänger, den var jättegod! Hade blåbär istället för hallon. Bara för att det är i en kokbok från vv, betyder det ju inte att den är pointsfri...allt handlar ju om hur mycket man stoppar i sig...gick loss på den på natten sen när alla gästerna gått....hmm typiskt mig.
Idag var vi till mariebergs galleria och shoppade, då blev det att äta där...sen gjorde vi varma mackor när vi kom hem och jag var vrålhungrig....behöver inte säga mer....
Har så svårt att stoppa mitt ätande när jag väl börjat...skit också!!! Imorgon blir det ju mer kalas för mannen och sen på tisdag fyller svärmor också....
Har allafall tränat på cykeln idag!!! Går så bra när man har musik i lurarna!
Kram J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0