Ikväll blir det vägning

Jag är dålig på att skriva....
Jag mår mycket bättre nu än jag gjorde för en månad sedan. Jag hade det jättetufft att komma över den största förändringsfasen i mitt ätande. Nu går det bättre men kan bli så otroligt sugen på godis så att när jag blir det och jag har en djävul på ena axeln och en ängel på andra....
Jag tappar humöret och blir sur för jag vet att jag inte ska äta...
Jag håller på att läsa en bok, Hjärnkoll på vikten och där förklaras ju verkligen vilken bov sockret är. Inte konstig man är som man är....
Jag har gått ner i vikt. Minus 3.7 men då räknar jag sedan starten förra året, hade en stjärna sedan tidigare men nu har jag ju förtjänat den igen :). Jag lyckade ju nå ett delmål förra året oxå, 5% målet då man får måttbandet, så nu siktar jag väl på det igen...
Nu ska jag slita mig från Tuva som är sjuk idag och gå och duscha, hon blir så otroligt mammig...när mannen kommer hem ska jag åka på vägning.
Kramar J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0