försöker iallafall....

Måste försöka peppa mig själv genom att sätta pränt på mina mål

På lång sikt vill jag kunna handla kläder på alla butiker, inte bara kappahl och lindex där de har stora storlekar...typ 42/44.

Mitt första mål är att gå ner 10%. Belöningen blir att färga håret på salong.

Ett mål som jag vill uppnå för att vara bekväm på jobbet är att kunna knäppa byxorna ordentligt, det har inte gått på väldigt länge.

Ett mål som jag har till sommaren, vet ej om det är realistiskt men jag skulle vilja komma under hundra. Ska på bröllop och vill kunna känna mig fin. Handla en fin klänning kanske.

Har inte klart resten av delmålen men de får komma efter vägen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0