Har varit på viktväktarna idag!

Nu börjar vi om från början igen....

Det var så otroligt skönt att komma iväg idag, det var verkligen en kick! Jag har inte varit där sedan v46 och jag fanns faktiskt kvar i Evas register, så skönt att inte behöva skriva in sig igen. Dock kommer jag nog behöva byta ställe för det funkar normalt inte på torsdagar för mig...fast det är samma konsulent.

Dessutom hade jag faktiskt en minus på vågen sedan då. Bara massa positiva tankar alltså!

imorgon vankas det kalas för min pappa sen på söndag för sambons bror. Jobbig helg men jag sa till pappa att det inte fick bli frosseri och han var helt med på noterna.

Kram

Kommentarer
Postat av: Anna

Nämen så roligt att du kom iväg! :)Och jättebra med ett minus!! Det är ju ett bra tag sedan det var v 46 och jul o nyår med allt vad det innebär!!! Kommer säkert gå "alla tiders" i helgen!! Kramar

2011-01-14 @ 13:41:46
URL: http://annaspoints.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0