Kom igen nurå!!!

Skulle behöva en kickstart just nu...en superduper kick in the as...

Vill vekligen inte vara skitfet längre men hur tar jag mig ur det här första jobbiga? Hur får jag igång mig och hur ska jag kunna stå emot alla frestelser?

Jag jobbar länge på torsdagar då det är vv så det funkar inte...är less på årstiden och snön och tar mig inte ut....motionscykeln skriker efter mig men jag tar mig inte upp på den....inga kläder som passar och passar dom så ser jag höggravid ut....

Fy fan vilket jäkla liv...

Och imorgon är det jobb igen, ångest....dock bara i två dagar...

Imorgon är en annan dag...go natt!

Kommentarer
Postat av: Anna

Finns här om du vill!!! Vi gör det tillsammans! Pepp-kramar

2011-01-04 @ 20:44:05
URL: http://annaspoints.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0