Nu mår jag som sämst...

Botten är nådd... Har sjukskrivit mig denna vecka. Kroppen är död, likaså huvudet. Mår så otroligt dåligt av min övervikt just nu. Fötter, knän, rygg, mage..... migrän.  Helst av allt vill jag gå i ide och vakna upp om ett halvår, så är allt bra när jag vaknar! Verklighetsflykt, jag vet.

Läser olika viktbloggar och gläds med dem, önskar jag kunde vara så positiv som de är. Vill ha tillbaka min glädje!Jag har iallafall använt checklistan sedan i måndags och det har gått bra. Men fick tokspel på mannen igår som vid sista reklamen på bygglov bullade upp med ost och mackor... jag blev så arg och besviken på han som kunde göra nått sånt. Han som har lovat att hjälpa mig med det här...gick därifrån och missade finalen....sen skällde jag på han och grät...

Har testat en träningsdvd idag, fick upp flåset lite men det var mycket som jag inte hängde med på. Armar och ben hit och dit, ja herregud tur ingen ser eländet!

Idag tänkte jag slänga ihop en kycklingsoppa, har en filé ligger i kylen. Man tager vad man haver...

Nu ska jag gå ut med hunden till svärmor och sätta mig i massagestolen.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0